onedirection-damnthoseboys

When someone says Niall is not a tease

onedirection-damnthoseboys:

Me: OMG WHAT DID YOU SAY?!?

image

kayyy then let me show you then!

image

you think this is not a tease?

image

if not him then who?

image

TT^TT look how f*cking cute he is!

image

image

image

what about how sexy his smile is?

image

want more? -smirks- check out his body!

image

look at the way he moves his hips TT//v//TT

image

his the definition of a f*cking tease!

image

i wonder how anyone can resist this temptation

image

omg and the way he bites hi—- OH GOD I WANT HIM!<3

image

Haha yea just watch what i’ll do the next time you try to say he’s not a tease

image

pinch-of-perfecti0n

pinch-of-perfecti0n:

[Zayn]

She been my queen since we were sixteen,

we want the same things, we dream the same dreams.

Alright, alright

I got it all cause she is the one,

her mum calls me love, her dad calls me son.

Alright, alright

[Niall]

I know, I know, I know for sure

[Harry]

Everybody wanna steal my girl,

everybody wanna take her heart away. 

Couple billion in the whole wide world,

find another one cause she belongs to me (x2)

[all]

na na na na na oh yeah

na na na na na alright

na na na na na na

na na 

she belongs to me.

[Liam]

Kisses like cream her walk is so mean,

and every jaw drop when shes in those jeans.

Alright, alright

[Louis]

I dont exist if I dont have her,

the sun doesnt shine, the world doesnt turn. 

Alright, alright

[Niall]

But I know, I know, I know for sure

[Harry]

Everybody wanna steal my girl,

everybody wanna take her heart away. 

Couple billion in the whole wide world,

find another one cause she belongs to me. (x2)

[All]

na na na na na oh yeah

na na na na na alright

na na na na na na

na na na na na

[Harry]

She knows, she knows,

that I’ve never let her down before.

She knows, she knows,

that I’m never gonna let another take her love from me now. 

[All]

Everybody wanna steal my girl,

everybody wanna take her heart away. 

Couple billion in the whole wide world,

find another one cause she belongs to me. (x2)

[All]

na na na na na oh yeah

na na na na na alright

na na na na na na

na na 

She belongs to me. (x2)